fredag 3 april 2009

Magproblem

Inatt hande det. Ungifar klockan elva vande det sig i min mage och jag kraktes upp allt det jag hade atit till middag. Lite besvarligt men det gar over. Speciellt nar man har en sadan fin van som sara med sig som ser till att jag far i mig resorb, alvedon, mjolksyretabletter och allt jag kan tankas behova. Nu ar hon och handlar och jag sitter har och tar det lugnt med nara till toalett. Vi ska trots detta aka taget klockan tva men jag tror att det ska ga bra. Just denna gangen har vi bokat ett lyxtag med AC och det ska bli skont att komma ivag. Hoppas bara att magen inte ska kranga allt for lange.
Over and out
Anne mumbai indien

3 kommentarer:

  1. Stackars! Det är verkligen bra att ni är två. Hoppas tågresan går bra. Tusen miljoner pussar och kramar

    ps. Jenica says hi as well! ds.

    SvaraRadera
  2. Det är förmodligen ofrånkomligt att bli magsjuk i Indien - men bra att vara två och glädjande för en mamma på långt avstånd att höra att ni plockat med er diverse medikamenter. Pussar till min lilla sjukling! Ma

    SvaraRadera
  3. Hoppas att magsjukor och sånt gett med sig och att tågresan förflutit bra. Inväntar med spänning nästa rapport från långtbort. Kram från Växjömammlan

    SvaraRadera